האינטרס שלנו הוא שתהיו שבעי רצון מהשירות שניתן לכם אנו נדאג להעניק לכם
ולנכס שבבעלותכם , טיפול מסור ומקצועי – 24 שעות ביממה 365 יום בשנה, בשקיפות מלאה.
הדבר החשוב ביותר עבורנו הוא להעניק עבור בעל הנכס, נוחות ושקט אישי במקצועיות ולמצוא את כל הדרכים לחסכון בעלויות הכספיות השונות, מזעור נזקים והעלאת ערך הנכס.
כאשר תושב חוץ רוכש נכס בישראל לנכס יכולים להיות מספר שימושים ומטרות. אנו מציעים מגוון חבילות שירותים ייחודיות לתושבי חוץ אשר באים לתת מענה מושלם לבעלי הנכס ומעניקים לו הרגשת ביטחון למרות הריחוק הגיאוגרפי.
שירותים כללים ללא קשר לסוג ומטרת הנכס:
– מענה 24/7 בהתאם לדרישת הלקוח על מנת לאפשר לו עד כמה שניתן לא לחוש
בהבדל בהפרשי השעות.
– תקשורת בכל דרך ואמצעי שיבחר הלקוח:
מייל, שיחות וידאו, שיחות טלפון או דרך אחת מהאפליקציות השונות והכל תוך כדי תיעוד בתיק הנכס.
– ביקור וירטואלי בנכס. בזמן אמת
– ייעוץ מס, מציאת המסלול המתאים ביותר עבור הלקוח וטיפול בתשלום המיסים על פי חוק ולפי דרישה.
– טיפול מול הרשויות השונות
– התמודדות עם הבירוקרטיה והמנטאליות הישראלית
– בניית תיק נכס ובו תיעוד כל פרט בנכס.
החל מ: מוצרי חשמל, תעודות אחריות. אינסטלציה. תיעוד תיקונים וטיפולים במוצרים השונים בנכס ובנכס עצמו.
– טיפול בתשלומים.
– קבלת דואר. טיפול. מיון ותיוק.
– ייצוג מול ועד הבית על לפי אינטרס בעל הנכס
– מתן ייעוץ בכל הנושאים בכל מה שקשור לנכס.
– סקירה של מצב השוק זיהוי מגמות והזדמנויות.
– יצירת דו"חות . דיווחים. הנהלת חשבונות.
חבילות שירותי ניהול נכסים מותאמים לתושבי חוץ לפי מטרות:
1. ניהול נכס להשקעה
מטרה: תשואה מקסימאלית
רצף שכירויות. שוכרים מרוצים. זיהוי הזדמנויות ומגמות. שמירה על הנכס והעלאת ערכו.
חיסכון מירבי בעלויות.
כולל:
– יעוץ בקביעת שיעור שכר הדירה המקסימאלי בהתאם לשיעור ההיצע והביקוש בשוק. אישור
הבעלים.
– הכנת הנכס לקראת הצגתו לשוכרים פוטנציאלים.
– איתור שוכרים פוטנציאלים באמצעות פרסום בכלי המדיה השונים, שלטים, מתווכים וכל אמצעי אפשרי.
– סינון מקצועי וקפדני של השוכרים הפוטנציאלים עפ"י הקריטריונים שהציב בעל הנכס
ובחינת יכולתם הכלכלית. איסוף פרטים אישיים על השוכרים והערבים מטעמם, בדיקה ואימות הנתונים שניתנו והתנהלות לאישור סופי מול בעל הנכס.
– עריכת הסכם שכירות. אישורו וחתימה על ההסכם מותנית באישור הלקוח. לקיחת הערבויות השונות.
– העברה לרואה החשבון או הפקדה לחשבון הבנק. בסופו של התהליך החתמה של בעלי הבית תיוק החוזה והעברת עותק חתום לשוכרים, לבעלים, לעו"ד ולמי שיש לו צד.
– הכנת הנכס לאכלוס ותיעוד צילומי של מצב הנכס הקיים ותכולתו.
– איפוס התשלום עבור החשבונות השוטפים (ארנונה, מים, חשמל) והעברתם על שמו של השוכר החדש.
– מסירת המפתח והכנסת השוכר לנכס.
– בדיקה ובקרה: בדיקה ובקרה כי השוכר עומד בהתחייבויותיו החוזיות.
– טיפול ותחזוקה שוטפת בנכס ופניות דיירים 7/24 תיקון ליקויים בנכס. זימון בעלי מקצוע מקצועיים ואמינים לצורך ביצוע התיקון. בדיקה ובקרה שוטפת בנוגע לאיכות וביצוע התיקון. טיפול בחשבוניות ובתשלום
– טיפול בגביה.
– שקיפות ואמינות: העברת מידע וקבלת אישורים במייל לגבי כל פעולה בנכס.
– בסיום תקופת השכירות, תיערך בדיקה שהשוכרים עמדו בכל התחייבויותיהם לרבות תשלומים עבור שכר דירה וההוצאות שוטפות והחזירו את הדירה במצב תקין בהתאם לתיעוד שנעשה בכניסתם. החלפת צ'קים, החזרת פיקדונות בהתאם להוראות בעל הבית בעת סיום חוזה.
ניהול נושאים כללים – לדאוג לאכלוס המלא של הדירה ולוודא שעם סיום חוזה שכירות אחד, יחל חוזה שכירות חדש, זאת על ידי איתור שוכרים ראויים באופן מהיר, יעיל ואפקטיבי כמו גם, אנו נדאג כי הנכס יוחזר עם סיום תקופת השכירות תקין, שמור וללא חובות. עליה ברווחים על פי מצב השוק, פניות דיירים, חוזים חדשים, הארכות, החלפות דיירים. בדיקת חשבונות השוכרים. גבייה ותשלומים – מעקב אחר תשלומי חשמל, מים, ארנונה, מיסים, ביטוחים, וועד בית, הוצאות כספיות, הפקדות וכל תשלום אחר אשר קשור לניהול הנכס. התנהלות מול הספקים השונים, איסוף הצעות מחיר. ניהול משא ומתן. איסוף חשבוניות. הוצאת תשלום באישור בעל הבית. דאגה לתשלומים השונים. טיפול מול הרשויות.
2. ניהול נכס למטרת מגורים או נופש בעת השהות בארץ.
מטרה:
שמירה על הנכס, העלאת ערכו. חיסכון מרבי בעלויות. הכנתו לבואם של הבעלים. טיפול שוטף
וסיוע.
כולל:
– ביקור בדיקה ובקרה של תקינות הנכס והמערכות הפועלות בו.
– ניקיון הדירה
– אוורורה
– לפני הגעת הבעלים: מילוי מקרר במצרכים. כביסות. סידור המיטות וחדרי האמבטיה לשימוש.
העברת תכולה דירה מחו"ל ארצה.
– עזרה בבניית תכנית אירועים, טיולים, בילויים וכל מה שנחוץ להנאה מקסימאלית בעת השהות בישראל.
3. ניהול נכס לתקופות קצרות
מטרה:
התשואה על השכרת נכס לתקופות קצרות גבוהה יותר באופן משמעותי מהשכרה רגילה.
כולל:
– פרסום הנכס
– מיון שוכרים מתאימים
– הכנת הבית לכניסת השוכרים
– צילום וידאו של הנכס ביום המסירה
– קבלת השוכרים בנכס ביום הכניסה ומתן הסבר לשהייה בנכס
– דרישה לתשלום מראש (לבקשת המשכיר) + בטחונות מתאימים
– מענה מיידי לכל בעיה ותחזוקה שוטפת של הנכס
4. ניהול נכס משולב: מושכר כאשר בעלי הבית לא בארץ ובזמן ביקוריהם בישראל הםם מעוניינם לשהות בנכס (שילוב בין 2 ל- 3)
מטרה:
תשואה מקסימאלית ודירת מגורים ונופש
כולל:
– ניהול נכסים יספק מענה אופטימאלי למציאות זו:
מלבד התחזוקה השוטפת, תדאג חברת ניהול הנכסים להשכיר את הנכס לתקופות קצובות,
בזמנים בהם הדירה הריקה. תדאג לשוכרים. לתקינות הנכס. טיפול בתשלומים לרשויות.
בכל הזמן: תדאג לטיפול מול הרשויות. תחזוקה שוטפת לנכס. בקרה. בדיקה. ניקיון.
ייצוג מול וועד הבית.
לפני הגעת הבעלים לדירה: תהיה אחראית להכנת הדירה. ניקיון.
כביסות . למלא את המקרר.
חברת ניהול הנכסים תהיה זמינה עבור השוכרים 24 שעות ביממה בכל נושא, ותפיק עבורך את התשואה המקסימאלית מהנכס שלך.
Home control יעמיד לרשות הלקוח מוקד טלפוני מאויש 24 שעות/365 יום בשנה,
ו/או לחילופין איש קשר זמין במהלך כל שעות היממה למתן פתרונות טכניים לכל תקלה ועניין בתחום העבודה במפרט זה. בדירה עצמה יעשה התיאום מול הדייר.
מקרי אחזקה דחופים יוגדרו בהסכם העבודה בין החברה לבעל הנכס. ביצוע עבודות מעל סכום מסוים שיקבע יבוצעו רק באישור בכתב מבעלי הנכס. אופן התשלום לספקים יבוצע באמצעות צ'ק בכפוף לחשבונית.
Home control מתחייבת לרשום את כל פרטי הפעולות שנעשו בציוד באופן שוטף ומדויק בתיק הנכס.
אחריות לטיב:
Home control מתחייבת לבצע עבודה מקצועית ומעולה והינו ערב לטיב שירותי האחזקה שיינתנו על-ידו. פעולות מיוחדות ושירותים מיוחדים יסוכמו מראש עם בעלי הנכס,יערך הסכם עבודה מסודר עם פירוט מלא.
קבעו עוד היום פגישת יעוץ 03-5333794