מטרה: תשואה מקסימאלית
רצף שכירויות. שוכרים מרוצים. זיהוי הזדמנויות ומגמות. שמירה על הנכס והעלאת ערכו.
חיסכון מירבי בעלויות.
כולל:
- יעוץ בקביעת שיעור שכר הדירה המקסימאלי בהתאם לשיעור ההיצע והביקוש בשוק. אישור
הבעלים.
- הכנת הנכס לקראת הצגתו לשוכרים פוטנציאלים.
- איתור שוכרים פוטנציאלים באמצעות פרסום בכלי המדיה השונים, שלטים, מתווכים וכל אמצעי אפשרי.
- סינון מקצועי וקפדני של השוכרים הפוטנציאלים עפ"י הקריטריונים שהציב בעל הנכס
ובחינת יכולתם הכלכלית. איסוף פרטים אישיים על השוכרים והערבים מטעמם, בדיקה ואימות הנתונים שניתנו והתנהלות לאישור סופי מול בעל הנכס.
- עריכת הסכם שכירות. אישורו וחתימה על ההסכם מותנית באישור הלקוח. לקיחת הערבויות השונות.
- העברה לרואה החשבון או הפקדה לחשבון הבנק. בסופו של התהליך החתמה של בעלי הבית תיוק החוזה והעברת עותק חתום לשוכרים, לבעלים, לעו"ד ולמי שיש לו צד.
- הכנת הנכס לאכלוס ותיעוד צילומי של מצב הנכס הקיים ותכולתו.
- איפוס התשלום עבור החשבונות השוטפים (ארנונה, מים, חשמל) והעברתם על שמו של השוכר החדש.
- מסירת המפתח והכנסת השוכר לנכס.
- בדיקה ובקרה: בדיקה ובקרה כי השוכר עומד בהתחייבויותיו החוזיות.
- טיפול ותחזוקה שוטפת בנכס ופניות דיירים 7/24 תיקון ליקויים בנכס. זימון בעלי מקצוע מקצועיים ואמינים לצורך ביצוע התיקון. בדיקה ובקרה שוטפת בנוגע לאיכות וביצוע התיקון. טיפול בחשבוניות ובתשלום
- טיפול בגביה.
- שקיפות ואמינות: העברת מידע וקבלת אישורים במייל לגבי כל פעולה בנכס.
- בסיום תקופת השכירות, תיערך בדיקה שהשוכרים עמדו בכל התחייבויותיהם לרבות תשלומים עבור שכר דירה וההוצאות שוטפות והחזירו את הדירה במצב תקין בהתאם לתיעוד שנעשה בכניסתם. החלפת צ'קים, החזרת פיקדונות בהתאם להוראות בעל הבית בעת סיום חוזה.
ניהול נושאים כללים – לדאוג לאכלוס המלא של הדירה ולוודא שעם סיום חוזה שכירות אחד, יחל חוזה שכירות חדש, זאת על ידי איתור שוכרים ראויים באופן מהיר, יעיל ואפקטיבי כמו גם, אנו נדאג כי הנכס יוחזר עם סיום תקופת השכירות תקין, שמור וללא חובות. עליה ברווחים על פי מצב השוק, פניות דיירים, חוזים חדשים, הארכות, החלפות דיירים. בדיקת חשבונות השוכרים. גבייה ותשלומים – מעקב אחר תשלומי חשמל, מים, ארנונה, מיסים, ביטוחים, וועד בית, הוצאות כספיות, הפקדות וכל תשלום אחר אשר קשור לניהול הנכס. התנהלות מול הספקים השונים, איסוף הצעות מחיר. ניהול משא ומתן. איסוף חשבוניות. הוצאת תשלום באישור בעל הבית. דאגה לתשלומים השונים. טיפול מול הרשויות.